Victoria's Secret losioni za telo

Zdravo,


Kao sto vidite u nazivu ovog posta danas cu vam pisati o nekim Victoria's Secret proizvodima. Zapravo, o losionima za telo.

Svi volimo kada nam je koza mekana i hidrirana, zato uvek biramo sto bolje proizvode za svoju kozu. Ali, pored toga jako nam je bitno da taj proizvod lepo mirise.
Zato, mislim da u kolekciji Victoria's Secret losiona za telo mozete naci upravo ovu dobitnu kombinaciju.
Toliko razlicitih mirisa ima da svaka devojka moze naci sebi odgovarajucu notu u ovom moru prelepih mirisa.
Nazalost Victoria's Secret nema u Srbiji da se kupi, ali ako putujete u inostranstvo obavezno obratite paznju na ovaj brend.Ako nista drugo zapamtite sta vam se dopada pa mozete naruciti preko njihovog sajta i poslace vam u Srbiju.

Ja sam ove losione dobila iz Sjedinjenih Americkih Drzava, i tamo su kostali  18$ po komadu.
Iskreno nisam znala kako mirisu, prepustila sam tati da izabere. S tim da sam pogledala note i ocekivala da su fantasticnog mirisa, kao sto i jesu.

Oba losiona su mi vise za letnje dane, dosta su lagani i prijatni na kozi.
U pakovanju ima 236ml proizvoda, nisu gusti, lako se upija proizvod i sto je jako bitno ne ostavlja beli film na kozi.
Kada namazete proizvod koza vam mirise zaista dugo i istog intenziteta kao kada ste se namazali.
Pakovanje je odlicno odradjeno i prelepog je dizajna kao sto mozete videti.

Note ova dva losiona su sledece:
1.Exotic - Iris i topla morska so
2.Romantic - Pink latice i solarni mosus
Ako budete u prilici obavezno kupite Victoria's Secret losione za telo, i javljajte utiske.

Uskoro novi post!
Xoxo,
Irena! :)



Primjedbe

Popularni postovi