Najlepse putovanje -----> Italija!

Zdravo,

U ovom postu zelim da podelim sa vama svoje impresije sto se tice Italije.

Sto se tice putovanja meni je svako putovanje bilo savrseno, ali nekako da moram da izdvojim samo jedno to bi za sada bio put u Italiju. 
U Italiji sam bila pre godinu dana sa skolom. Obisli smo 8 mesta, od kojih bukvalno zastaje dah.

Prvog dana kada smo krenuli nismo nista obilazili, vec smo boravili u autobusu dobrih 18 sati. Ali verujte mi da je svaki minut vredeo. Uvece smo stigli u banju Montekatini u kojoj smo boravili 2 noci. Montekatini je mesto koje je udaljeno 50-ak kilometara od Firence. Veoma je malo mesto, ali prelepo. Iako je malo mesto mozete naci dosta radnji u kojima mozete naci dosta stvarcica, ali mozete naci i radnje nekih ozbiljnijih brendova kao sto je Gucci.

Drugog dana obisli smo Pizu i Firencu.
Krivi toranj. Dve reci koje vas automatski zaintrigiraju. Gradjevina koja ostavlja veliki utisak. Piza je dosta mala, ali je jako lep gradic u kom mozete naci zaista puno suvenira i tako nekih stvari koje ce vam ostati kao uspomena na Italiju. Sto se tice sopinga u ovom gradu; savetujem vam da se ipak opredelite za neki drugi.
Nakon Pize uputili smo se ka Firenci.Grad koji je apsolutno savrsen. Kada smo tek usli u grad nekako se i nisam odusevila, ali zapravo kada smo zasli u samu srz Firence ja sam bila ocarana. Gradjevine od mermera, mostovi na reci Arno, bezbroj radnji u kojima mozete naci sve i svasta. Prosto savrseno. Inace, ako se nadjete u Firenci, obavezno pojedite sladoled na takozvane "lopatice" , jer je ro ubedljivo najlepsi sladoled koji sam ikad probala.

Treceg dana obisli smo Veronu i Padovu, a potom smo se smestili u hotel u Lido di Jesolu.
Verona, "grad ljubavi" divan grad u kom je meni Arena ostavila najjaci utisak. Pored Arene tu je i neizostavna "Julijina kuca" u kojoj svi naravno pisu svoje ime i ime svoje jace, lepse polovine, zeljenog partnera itd. 
Kada smo dosli u Padovu vec smo bili preumorni, ali nas je lepota grada probudila. 78 skulptura slavnih gradjana Padove je nekako simbol ovog grada. Od svih gradova koje sam u Italiji posetila, Padova mi je nekako najuredjenija, mada nijanse su zaista male posto je svaki "pod konac" .
Bilo bi zaista glupo kada vam ne bih spomenula italijansku picu. Upravo u ovam gradu sam je prvi put i jela. Kada je probate onda tek shvatite zasto su bas po ovom jelu posebni. Ako budete u prilici da saslusate celu pricu koje su sve norme u Italiji da bi pica bila pica obavezno poslusajte zato sto je vrlo interesantna prica, a verujem da je svaki vodic zna.
Tog dana smo u vecernjim casovima stigli u hotel te nismo ni obilazili Lido di Jesolo.

Cetvrtog dana bili smo u Veneciji, za koju zamalo da se uspavam. :D Imali smo voznju brodom koja je trajala nekih 30-ak minuta. Venecija je jako lep grad, s tim da sam zaista ocekivala vise. Najveci utisak mi je ostavio trg na kom je bezbroj golubova, koje smo hranili. Naravno pored trga je i crkva Santa Maria della Salute, gradjevina iz 1631. godine. Dovoljna vam je i samo ta informacija da biste se zainteresovali.
Kada smo se vratili u Lido di Jesolo odlucile smo malo prosetamo do plaze, ali se nismo dugo zadrzavale zato sto je bilo poprilicno hladno i more je bilo dosta uzburkano.

I konacno peti dan, krenuli smo put Beograda sa dve pauze u Trstu i u outlet centru Palmanova.
Trst je jedan jako lep i mali grad, koji me je prijatno iznenadio svojom lepotom. A sto se tice Palmanove, to preporucujem svakom ko zeli da sopinguje. Mi smo jos uhvatili i snizenje, pa smo neke stvari ozbiljnih brendova nasli za "smesne" pare.

Sve u svemu vratili smo se u Beograd puni lepih utisaka, kao sto vam i potvrdjuje ovaj post koji pisem godinu dana nakon povratka iz Italije. Dok pisem ovo, zaista sve vidim pred ocima i cini mi se kao da je juce bilo. Zato svima preporucujem da poseti ovu drzavu jer verujem da se nece pokajati.

Uskoro ocekujte novi post,
Xoxo,
Irena!
Piza

Firenca


Verona

Verona


Piza

Firenca

Firenca

Venecija

Venecija

Primjedbe

Popularni postovi