Favoriti meseca - FEBRUAR 2017.

Zdravo,




Danas cu vam predstaviti svoje favorite tokom prethodnog meseca. Ovo su moji prvi favoriti na mom blogu, nisam zelela da izdvojim puno proizvoda, ali sam se potrudila da budu svi proizvodi iz drogerija. Mozemo da pocnemo! :)

1. Maybelline Affinitone tecni puder
Ovog meseca vratila sam se svom dugogodisnjem favoritu, a to je svakako ovaj tecni puder. Kao neko ko nema savrsenu kozu lica bitno mi je da proizvod moze da mi prekrije te nedostatke. Takav izgled dobijam upravo sa ovim proizvodom. U pakovanju dobijate 30ml proizvoda, poprilicno je redak i jako je lagan na licu. Sa ovim puderom dobijate srednju prekrivnu moc, ali moze se nadogradjivati i postici punu pokrivnu moc.Ovaj puder morate setovati zato sto nije mat, mada ja kao profesionalni sminker smatram da svaki tecni puder treba da se setuje, tako da mi to ne predstavlja nikakav problem. Tokom ovih zimskih dana moja nijansa je 24 GOLDEN BEIGE, nijansa sa zutim podtonom. Cena ovog proizvoda je nekih 770 RSD i smatram da je kvalitet ovog pudera mnogo veci od cene.

2.Garnier BB krema
Nedavno sam shvatila da na dnevnom nivou, za skolu, mi apsolutno nije neophodan tecni puder, odnosno shvatila sam da ne treba svoju kozu da opterecujem teskim proizvodima. Dugo sam bila skepticna po pitanju BB krema, ali razgovarajuci sa svojom najboljom drugaricom ona mi je preporucila ovaj proizvod. Kada sam ga isprobala bila sam neverovatno odusevljena. Vec sam vam spomenula da nemam savrsenu kozu lica i da mi trebaju proizvodi koji mogu to da prekriju. Sa ovim proizvodom sve nedostatke prekrijem. Jako lagana BB krema koja ne pravi nikakve fleke prilikom nanosenja. Odlicna stvar je sto se moze nadogradjivati. Ovu BB kremu preporucujem osobama koje imaju kombinovanu ili masnu kozu, kao sto i sam proizvodjac to kaze.U pakovanju dobijate 35ml proizvoda. Jedino mi se ne svidja to sto postoje samo dve nijanse, odnosno LIGHT i MEDIUM. Trenutno koristim LIGHT nijansu. Cena ovog proizvoda je nekih 680 dinara.


3.LLUMS bronzer
Llums je Lilly-jev makeup brend koji je mnoge odusevio svojim proizvodima. Jedan od nekoliko proizvoda koji su mene odusevili je svakako ovaj bronzer. Moj je u nijansi 01-SUMMERTIME BAKED BRONZER. Sa ovim bronzerom mozete jako lepo utopliti svoje lice, ima pomalo narandzastog podtona ali nista puno. Jako je pigmentovan i savrseno se blenda. O ovom proizvodu nista lose ne mogu da vam kazem. Tople preporuke!

4.Essence I Love Extreme Crazy Volume maskara
I verovatno jedan od najpopularnijih Essence prozivoda dosao je na red. Roze I Love Extreme maskara za volumen je apsolutno moj favorit za sva vremena. Ja sam jedna od onih osoba koja na dnevnom nivou na oci jedino stavlja maskaru. Izuzetno volim da su mi trepavice naglasene i dramaticne. Sa ovom maskarom taj efekat u potpunosti dobijem. Kao sto ste mnogi primetili u poslednje vreme nije bilo Essence proizvoda u drogerijama, ali tome je dosao kraj. Ponovo ih mozete naci u svakoj drogeriji! Cena ove maskare je nekih 380 RSD.


5. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick
Sigurno jedan od najboljih tecnih ruzeva koje mozete naci u drogerijama. Moj apsolutni favorit je nijansa 10. Divna braonkasta nijansa sa dosta sivog i ljubicastog podtona. Ovaj proizvod ima izuzetno precizan aplikator, te mi nije potrebna olovka za usta kako bi mi ivice bile precizne.Kada ga nanesete nema mrdanja, jako tesko se skida i uopste nemate utisak da imate nesto na usnama. Jedina mana ovog proizvoda je sto poprilicno isusuje usta, ali meni to ne smeta. Cena ovog proizvoda je nekih 480 dinara, dok je mililitraza 5,5ml.



6.La Roche Posay Effaclar Duo + krema
Medju ovim favoritima morala sam da stavim i nesto za negu koze lica. La Roche Posay je moj omiljeni brend za negu koze. Apsolutno sta pise da radi taj proizvod, to i radi. Nijedno lose iskustvo nemam ni sa jednim njihovim proizvodom, a sa ovom kremom sam izuzetno odusevljena. Od ove kreme crvenilo mi se znacajno smanjilo.Kao neko ko ima kombinovanu ka masnoj kozi ova krema mi pomaze i sto se tice regulisanja sebuma. Kao sto i kazu da ova krema matira to zaista i radi. Svakako pre nego sto pocnete da koristite ovu kremu posavetujte se sa strucnim licem.U pakovanju dobijate 40ml proizvoda. Cena ovog proizvoda je malo niza od 2000 RSD, ali verujte da vredi svaki dinar.



Nadam se da vam se dopao ovaj post!

Uskoro novi post!
Xoxo,
Irena!



Primjedbe

Popularni postovi