Budimpesta!

Zdravo,

Ja sam Irena Djurovic i ovo je moj prvi post. :) Iz Beograda sam gde i zivim. Rodjena sam 1998. godine i idem u srednju ekonomsku skolu. Pored skole bavim se nekoliko godina profesionalnim sminkanjem i nadogradnjom noktiju.

Na mom blogu cete moci da nadjete razne postove o modi, sminci, putovanjima, hrani itd.

Zato sam vam danas pripremila jedan post o mom najsvezijem putovanju.
Zapravo nedavno sam se vratila iz jednog od najlepsih gradova koje sam obisla, a to je Budimpesta.

Budimpesta je glavni grad Madjarske, u kom sam boravila 3 dana. Sto smatram da nije dovoljno za onoliko lep grad.

Na putovanje sam isla sa sestrom i najboljom drugaricom i stvarno nam je bilo presavrseno.
Bile smo smestene u hotelu Budapest, koji je udaljen od samog centra grada nekih 5-10 minuta autobusom gradske linije 5 u zavisnosti od guzve.

Prvog dana kada smo stigli smo obisli samo Trg heroja, potom smo imali slobodno vreme. Posto smo zaista bile umorne nismo se previse ni zadrzavale u gradu, vec smo se ranije vratile da bismo napunile baterije za sutrasnji dan.

Drugog dana smo krenuli put Ribarske tvrdjave. Pogled koji vam se pruza da ugledate sa te tvrdjave jednostavno recima ne moze da se opise.
Imali smo tu srecu da je bilo zaista lepo vreme i da smo imali savresnu panoramu. Mogu vam reci da je bilo zaista dosta turista i da se svi fotografisu, jer jednostavno ne moze lose da vam ispadne fotografija. Nakon Ribarske tvrdjave isli smo do Tropikarijuma koji se nalazi u sklopu trznog centra Kampona. Na prvi pogled sam mislila da nije nista specijalno, ali smo ipak videle da je zaista veliki prostor u pitanju i da je stvarno zadivljujuce.
Od raznih vrsta riba, ajkula, preko kornjaca, kameleona itd. tamo mozete videti.Nakon ovog obilaska ostali smo u vec spomenutom trznom centru. Iskreno, ocekivala
sam mnogo, mnogo vise od ovog trznog centra. Nas Delta City ili Usce su za ovaj trzni centar vasionski brod.

Nas tri smo posle smo setale po centru, a zatim odmorile uz Starbucks kafu. Te veceri smo i isli na krstarenje, za koje kazu da je jedno od najlepsih krstarenja u Evropi.Mogu vam reci da se u potpunosti slazem sa tim. Cak sta vise mislim da mi je krstarenje ostavilo najveci i najlepsi utisak. Nakon krstarenja smo otisle u jedan bar gde je atmosfera bila odlicna. Iskreno nisam ocekivala tako dobar provod u ovom gradu.

Treceg dana smo u jutarnjim casovima napustili hotel i imali slobodno vreme do 17h, te smo odlucile da nastavimo sa obilaskom grada. Tog dana najvise smo proveli u Vaci ulici, uz koju je bezbroj radnji, sto skupe i bredirane garderobe, sto ove jeftinije i pristupacnije.
Nakon ovog obilaska sele smo u Hard Rock caffe, napunile baterije za predstojeci put ka Beogradu i sumirale utiske.

Obavezno posetite ovaj grad jer jos nisam cula osobu kojoj se nije dopao ovaj grad. Ali, kao sto sam rekla, ako mozete idite na vise od 3 dana zato sto smatram da ni mi nismo sve obisle, jer bukvalno je sve predivno i ne znate gde cete pre.


Uskoro novi post!
Xoxo,
Irena! :)










instagram: irenadjurovic_    https://www.instagram.com/irenadjurovic_/

Primjedbe

Popularni postovi