Poslednje srednjoskolsko putovanje

Zdravo!

Posle malo duzeg vremenskog perioda pisem vam novi post.

Danas cu vam pisati o svojoj poslednjoj srednjoskolskoj ekskurziji. Kao sto je mnogima poznato na ekskurzijama nam toliko i nije bitno mesto u kom se nalazimo vec samo druzenje.
Ove godine obisli smo cetiri grada. Prag, Drezden, Bec i Grac.

Prvo smo se uputili do najudaljenijeg grada, odnosno do Praga i mogu vam reci da smo poprilicno dugo putovali. Prag kao sto verovatno svi  znaju je glavni grad Ceske koji lezi na reci Vltavi. Grad je zaista divan, ako ste u prilici da putujete u Cesku obavezno ga posetite. Mesta koja su mi ostvila pecat jesu Karlov most i  Katedrala svetog Vita. I da, i ako jeste i ako niste ljubitelj piva obavezno probajte prasko pivo.Budite sigurni da cete na svakom koraku naci neku pivnicu.

Drezden, grad na istoku Nemacke. Po meni najlepsi grad koji smo obisli na ovom putovanju. Ako ste bili u Firenci i dopada vam se, onda ce vam se sigurno i ovaj grad dopasti zato sto pomalo podsecaju jedan na drugi. Grad koji odise kulturom. Najveci utisak mi je apsolutno ostavila palata Cvinger. Kada se tu nadjete imate utisak kao da vas je neko ubacio u bajku.
Od ova cetiri grada za soping vam svakako mogu preporuciti Drezden.

Sada smo stigli do svima verovatno najpoznatijeg grada od ova cetiri,a to je Bec.Glavni grad Austrije.
Veoma bogat i disciplinovan grad. Sto se mene tice ubdeljivo sam se najbolje provela u ovom gradu. Razlog je – Prater.Prater je lunapark koji,ako volite adrenalin, morate da posetite. Ja mislim da treba samo jedan dan da odvojite za voznje u ovom parku. Upravo zbog ovog parka nisam ni obisla Bec u potpunosti, ali ne zalim. Na mom Instagram profilu  mozete i videti snimak jedne od brojnih voznji.
Kao asocijacija na ovaj grad su mi definitivno dve stvari. Vec pomenuti Prater i Senbrun dvorac.
Senbrun dvorac ostavlja bez daha. Kada udjete unutra sve sobe su toliko ocuvane da sticete utisak da jos uvek neko zivi tu. Ogromna gradjevina sa divno uredjenim vrtom.

I poslednji grad, takodje u Austriji jeste Grac. Mali grad koji i nije ostavio neki utisak na mene.
Nismo imali ni dovoljno vremena da ga obidjemo, pa je to mozda i razlog.

Sve u svemu jos jedno predivno putovanje i novo iskustvo!


Uskoro novi post!
Xoxo,
Irena!
Bec

Bec

Prag

Prag

Prag

Prag


Prag

Primjedbe

Popularni postovi